Фургала Тетяна Валеріївна

Вчитель-дефектолог І категорії Педагогічний стаж роботи 18 років

Освіта:

Львівський державний університет ім. І.Франка. Кваліфікація «Фізик. Викладач фізики»
Міжрегіональна Академія Управління персоналом. Кваліфікація «Практичний психолог»
Прикарпатський університет ім.В.Стефаника. Кваліфікація «Бакалавр дошкільної освіти»
Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. Професійна кваліфікація «Вчитель-дефектолог. Вчитель та вихователь освітніх закладів для дітей з порушеннями зору та інклюзивною формою навчання»

Досвід роботи:

  • Вихователь ДНЗ, м.Львів
  • Практичний психолог ДНЗ, м.Львів
  • Вчитель-дефектолог НРЦ «Левеня», м.Львів

Працює на посаді фахівця (консультанта), вчителя-дефектолога КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Надвірнянської міської ради з листопада 2021р

Основними напрямами роботи є:

  1. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, у тому числі і повторної, з метою визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв розвитку та сформованості компетентностей осіб шкільного та дошкільного віку, встановлення наявності у дитини особливих освітніх потреб.
  2. Здійснення системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами, зокрема: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти та дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.
  3. Участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у закладах загальної середньої та дошкільної освіти.
  4. Консультування педпрацівників закладів освіти з питань організації інклюзивного навчання, розроблення індивідуальних програм розвитку, особливостей організації та здійснення освітньої діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами тощо.
  5. Надання консультативної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з ООП у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей, а також підвищення рівня обізнаності батьків або інших законних представників осіб з ООП щодо особливостей організації навчання, виховання та загального розвитку їх дітей.
  6. Впровадження інформаційно-просвітницької діяльності щодо роботи інклюзивно-ресурсного центру, особливостей розвитку, навчання та виховання осіб з ООП шляхом проведення семінарів, тренінгів, конференцій, майстер-класів, виготовлення друкованих інформаційно-просвітницьких матеріалів, підтримка та інформаційне наповнення інтрнет-ресурсів, зокрема сайту закладу.
Догори