Проведення корекційно-розвиткових занять – одне із завдань діяльності інклюзивно ресурсного центру.

✅Робота з дітьми з особливими освітніми потребами вимагає особливого підходу. Розвиток їхньої освітньої сфери є одним із ключових напрямків в роботі вчителів-дефектологів інклюзивно- ресурсного центра міста Надвірна. 

✅Під час корекційно-розвиткових занять за допомогою завдань і вправ, в яких є елементи методики Домана, системи Монтессорі, вчителі-дефектологи розвивають увагу, мислення, слухову пам’ять, зорове та дотикове сприйняття, навички орієнтування у просторі, дрібну моторику та вміння зосереджуватися.

✅Метод Домана – це комплексна методика розвитку дитини, побудований на наданні дітям серій карток з різних галузей знань. Схожі картки використовують у різних навчальних методиках, призначених і для дошкільнят, і для старших учнів. В системі Монтессорі під час роботи з дітьми активно використовуються класифікаційні картки на теми довкілля (тварини, квіти, дерева тощо).

✅Працюючи з ними, діти мають змогу ознайомлюватися з новими словами, об’єднаними в ту чи іншу категорію, та й загалом вчитися систематизувати – відносити ту чи іншу назву й поняття до певної групи.

✅Кожен результат – важливий!

Проведення корекційно-розвиткових занять – одне із завдань діяльності інклюзивно ресурсного центру.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори