Новини

День людей з синдромом Дауна: Інклюзивний майстер-клас з приготування піци

21 березня в світі відзначають День людей з синдромом Дауна. Це день, коли ми знову звертаємося до суспільства з нагадуванням, що люди з цим синдромом є повноправними членами нашого суспільства, здатними працювати, навчатися та жити повноцінним життям. У рамках відзначення Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна, КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Надвірнянської міської ради разом з Піцерією […]

Співпраця вчителя-логопеда і батьків дітей з мовленнєвими порушеннями: зустріч у Інклюзивно-ресурсному центрі

Мовленнєвий розвиток дитини є одним з ключових факторів, що впливає на її успіх у житті та здатність адаптуватись до соціального середовища. Усвідомлюючи це, в Інклюзивно-ресурсному центрі Надвірнянської міської ради відбулася цікава та плідна зустріч батьків з фахівцем-консультантом, Типусяком Х.В., на тему “Співпраця вчителя-логопеда і батьків дітей з мовленнєвими порушеннями”. На зустрічі були розглянуті наступні ключові […]

Логоневроз у дітей дошкільного віку

Логоневроз або заїкання у дітей – це порушення мовлення, при якому проявляються труднощі з вимовою звуків, артикуляцією слів, фраз та речень. А також цілісність мовлення, його темп і ритм є порушеними.

Надання методичної допомоги закладам освіти: Досвід інклюзивно-ресурсного центру

У сучасному освітньому середовищі інклюзія стає все більш актуальною та важливою складовою. Саме тому робота фахівців інклюзивно-ресурсного центру спрямована на надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти. Ця підтримка виявляється особливо ефективною, коли проводиться безпосередньо в освітньому закладі, де працюють вчителі, які задіяні у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП).

Проблема загального недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку

Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) — складний розлад мовлення, при якому у дітей зі збереженим слухом і інтелектом порушуються всі компоненти мовлення (лексика, фонетика, граматика). Недорозвинення мовлення може проявлятися в різному ступені: від повної відсутності словесних засобів спілкування до розгорнутого мовлення з самостійними елементами лексико-граматичного та фонетичного недорозвинення. Основні ознаки ЗНМ у дітей дошкільного віку: обмежений […]

Дитина з РАС – поради батькам щодо виховання і   навчання дітей в сім’ї

Перші ознаки аутизму можна помітити ще на першому році життя, коли немовля не тягне ручки до мами, не потребує уваги з боку близьких. Однак найбільш яскраво ознаки розладу аутичного спектру проявляються у віковому проміжку 2-3 роки, коли починає активно розвиватися мовлення та соціальна взаємодія. Дитина з аутизмом сконцентрована на своєму внутрішньому світі. Вона уникає контакту […]

Діти раннього віку з розладами аутистичного спектру

Ви зауважили, що ваш малюк не реагує на своє ім’я, не хоче спілкуватись, виконувати ваших прохань, має дивну поведіну, яка відрізняється від поведінки інших дітей, не любить та не потребує тактильного контакту з близькими людьми? Перелік особливостей поведінки можна продовжувати. І ці особливості є підставою для того, щоб звернутись до фахівців за роз’ясненнями та допомогою. […]

Поради психолога «ДОЛАЄМО СТРЕС РАЗОМ!»

Ми живемо в час, коли рівень стресу в людей по всьому світі підвищений. Важливо пам`ятати, що діти також як губки, вбирають усе, що відбувається навколо. Несприятливі обставини вдома, порушення звичного стану речей, щось нове або несподіване, навіть позитивне – все це може лякати дитину, викликати відчуття небезпеки, тривоги, дискомфорт, навіть страх. Саме батьки можуть забезпечити психологічний комфорт дитини.

Розвиток мовлення дитини до народження і в ранньому віці

Мова —найважливіший засіб спілкування і пізнання. Саме мова дає нам можливість бути повноцінною людиною, спілкуватися з іншими людьми, отримувати нові знання, ділитись досвідом. Розвиток мовлення — одне з основних завдань дошкільного періоду дитинства. Мова починає формуватися задовго до появи перших слів. Велике значення має генетична схильність. Зараз є можливість в період планування вагітності пройти обстеження […]

Причини мовленнєвих порушень у дітей

Порушеннями мовлення-це будь-які відхилення від норми, які прийняті у певному мовному середовищі. Мовленнєві порушення перешкоджають спілкуванню, обмежуючи можливість соціальної адаптації. Найчастіше причиною формування таких порушень стають розлади психофізіологічного механізму мовлення, які потребують обов’язкової допомоги кваліфікованого спеціаліста. На сьогоднішній день в Україні значно зросла та ускладнилася кількість дітей, що мають порушення мовлення. В свою чергу мовленнєві […]

Догори