Колектив Надвірнянського Інтернатно-реабілітаційного центру (ІРЦ) висловлює щирі слова подяки волонтеру Миколі Юрійовичу Микитюку та його друзям з Німеччини, а також депутату Надвірнянської міської ради Юрчило Марії Іванівні за надану гуманітарну допомогу, яка стала незамінною для дітей з особливими освітніми потребами (ООП), що відвідують наш заклад. Робота з дітьми, у яких є порушення розвитку, потребує великої […]
Розгорни світло любові: флешмоб на підтримку сонячних діток під гаслом «Відчуй себе особливим»
Всесвітній день людей з синдромом Дауна який відзначається 21 березня, також відомий як день «дітей сонця», є можливістю для всього світу відзначити досягнення та визнати права цієї унікальної групи людей. Це свято підкреслює значення інклюзивної освіти та забезпечення рівних можливостей для людей з синдромом Дауна, а також викликає увагу до того, що всі люди мають право на повагу та прийняття в суспільстві. Важливо також пам’ятати, що люди з синдромом Дауна мають свої таланти та можуть внести свій вклад у розвиток світу, якщо їм надати можливість. Відзначення цього дня нагадує нам про важливість побудови суспільства, яке дбає про інклюзію та рівність для всіх.
П’ять років плідної праці. Ювілейний рік роботи КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Надвірнянської міської ради.
Найкраще для нас – це бачити радісні обличчя наших вихованців!
Логопедичне домашнє завдання та мовні ігри з дітьми
“Розум у дитинизнаходиться на кінчикахїїпальців” – справедливо стверджував В.О. Сухомлинський. Деякіспеціалістинаголошують, що хороша моторика рук зараз – цевідміннаувага, пам`ять і уява в майбутньому.
На сьогоднішній день відомо чимало методів нетрадиційного впливу. Поряд із пальчиковими іграми, мозаїкою, штриховкою, ліпленням, шнуруванням, малюванням можна використовувати елементи Су-Джок терапії, яка є високоефективною, безпечною та простою.
Система PECS, як засіб комунікації на уроках.
Всі діти потребують спілкування, але не кожна має змогу реалізувати цю потребу. До закладів дошкільної та шкільної освіти приходять діти, яким недоступне звичне для інших мовлення. Зрозуміти їх допоможуть альтернативні засоби комунікації Спілкування без меж та упереджень починається з дитинства. Спільні ігри, справи або пустощі будуються на основі простих комунікативних навичок, за допомогою яких діти […]
Розвиток мовлення за допомогою системи PECS.
Розвиток мовлення дітей з особливими освітніми потребами є однією з найважливіших тем, адже за допомогою мовлення дитина може висловити свої потреби, комунікувати з друзями та однолітками, переказати чи розказати історію, чи те що з нею трапилось.
Поповнення матеріально – технічної бази інклюзивно – ресурсного центру
За рахунок коштів місцевого бюджету виділено фінансування в розмірі 83 тис грн. на закупівлю обладнання для потреб дітей з ООП та розвитку матеріально – технічної бази інклюзивно – ресурсного центру.
Cемінар-практикум на тему: «Реалізація корекційної складової інклюзивного навчання»
В КУ «Інклюзивно-ресурсному центрі» Надвірнянської міської ради відбувся семінар-практикум на тему: «Реалізація корекційної складової інклюзивного навчання», було розглянуто такі питання:
Розвиток емоцій у дітей
Емоції-це своєрідний місток між внутрішнім світом дитини і людським оточенням. Емоційно-вольову сферу дітей потрібно розвивати і створювати для цього певні емоції. Емоції відіграють важливу роль у житті кожної дитини.
Затримка мовного розвитку у дітей
Затримка мовного розвитку у дитини-це відставання від вікової норми мовного розвитку у віці до 4 років. Діти з затримкою мовного розвитку опановують навичками мови також, як і інші діти, проте вікові рамки значно зрушені. Затримка в розвитку мови відбивається на формуванні всієї психіки дитини. Вона ускладнює спілкування дитини з оточуючими, перешкоджає правильному формуванню пізнавальних процесів, впливає на емоційно-вольову сферу. Принцип нашої методики спирається на модель піраміди Вільямса-Шеленберга, яка ілюструє модель розвитку дитини: