Працюючи з аутичними дітьми, треба мати на увазі, що корекційна робота буде тривалою. Швидше за все, на перших етапах взаємодії аутична дитина відмовиться від контакту з вами зовсім, а тим більше не захо¬че вступати в групову, а може бути, і в індивідуальну гру.
Розвиваючі ігри для дітей-аутистів. Батькам.
Розвиваючі ігри для дітей-аутистів допомагають діткам адаптуватися в соціумі, поліпшити контактність з навколишнім середовищем, зміцнити зв’язок з батьками, скорегувати небажану поведінку, підготуватися до взаємодії з іншими дітьми в дитячому садку і школі.
Аутизм. Ранній дитячий аутизм. Розлади спектру аутизму.
Все частіше чують батьки такий висновок лікаря своєї дитини. Це один з найпоширеніших видів розладів психологічного розвитку у дітей, який характеризується порушеннями у сферах соціального розвитку дитини, розвитку мови, здатності спілкуватися, а також стереотипною, обмеженою поведінкою.
Толерантність запорука людяності.
Чи можна навчити дитину толерантності? Тільки через пояснення та власний приклад. Важливо навчити дитину з самого малечку не засуджувати інших, не боятися «особливих» дітей, вміти співчувати. Поговорити з малюком про важливе допоможуть добрі мультфільми, у яких закладена глибока ідея. Запропонуйте дитині подискутувати, над висловами відомих людей про тoлерантність, розкажіть притчу про цвяхи. Прочитайте разом дитячі книги, які вчать бути терпимими. Зробіть декілька запропонованих нижче вправ.
Як учителю працювати з гіперактивною дитиною
Насамперед, дорослим варто розібратися з особливостями діагнозу та зрозуміти, які процеси відбуваються в мозку дитини зі СДУГ, щоби чітко відрізняти особистість дитини від її поведінки та працювати з нею без зайвого емоційного навантаження. Обов’язково треба пам’ятати про підтримку та вчасне відновлення власного емоційного ресурсу, від якого залежатиме успіх комунікації із дитиною та дитячим колективом загалом.
Рекомендації батькам дітей зі СДУГ щодо особливостей організації побуту, освітньої діяльності, міжособистісної взаємодії під час карантину.
Ураховуючи психофізичні особливості дітей з синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (далі – СДУГ), їхні можливості та потреби, пропонуємо батькам скористатися такими рекомендаціями:
Впровадження кінезіологічних вправ на уроках у початковій школі.
Кінезіологія— це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через рухові вправи.
Семінар на тему: “Організація інклюзивного навчання в закладах освіти”
В рамках співпраці з Поляницькою ТГ провели семінар-нараду з теми: «Організація інклюзивного навчання в закладах освіти» з керівниками закладів освіти, педагогами інклюзивних класів, практичними психологами та соціальними педагогами на базі Поляницького ліцею. Під час наради обговорено ряд питань: стан та перспективи розвитку інклюзивної освіти; нормативно-правова база для організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО; документація […]
Кінезіологія як засіб розвитку мовлення у дітей
Кінезіологічні вправи покращують увагу і пам’ять, формують просторові уявлення, усувають дезадаптацію в процесі навчання, гармонізують роботу головного мозку.
Про заїкання для батьків
За даними ВОЗ, у світі заїкання виявлено в 3—5 % людей. Найбільше поширено це захворювання у розвинутих країнах, де високий рівень урбанізації, забруднення атмосфери, стресів, емоційного напруження. Заїкання виникає у дітей 2-5 років. Дуже важливо своєчасно звернути увагу на цю проблему, тому що у віці 3-7 років найкраще долаються всі мовленнєві порушення. Заїкання — порушення […]